با انتشار تصویری ڪه حڪایت از قرار داشتن در خوراڪی دارد 
دڪتر نوروزیان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشڪی استان در گفتگو با رومه ندای هرمزگان بیان داشت ؛ در این رابطه تایید یا تڪذیب نمی ڪنیم .
اما طبق تحقیقات صورت گرفته مشخص شده ڪه قرار دادن یا ڪپسول درون مواد خوراڪی از ڪارخانجات تولیدی انجام نشده است و آنچه برایمان عجیب است فقط این موارد در استان هرمزگان مشاهده شده است ڪه به نظر میرسد قرار دادن داخل مواد خوراڪی خارج از ڪارخانه انجام شده است .
دڪتر نورزیان افزود ؛ بجز مورد مذڪور تا ڪنون ۳۰ گزارش از قرار داشتن و ڪپسول در ۱۲ برند تولید مواد خوراڪی داخلی نظیر ڪیڪ ، ڪلوچه و بیسڪویت  در نقاط مختلف استان گزارش شده است .
وی گفت ؛ از این مرحله به بعد پیگیری و ڪشف این موارد به عهده دستگاههای نظارتی و پلیس است و امیدواریم هر چه زودتر این موضوع مهم برای مردم روشن شود .
دکتر نوروزیان بیان کرد: های مشاهده شده در خوراکی ها عموما مسکن هستند ، وظیفه ما تایید سلامت تولیدات کارخانه جات مواد خوراکی است که از این لحاظ مشکلی مشاهده نشده است ، اینکه چه کسانی با چه نیتی اقدام به این تخلف کرده و باعث خلل در سلامت روانی جامعه شده اند قطعا از طریق قانونی مورد پیگرد قرار خواهند گرفت.

#هرمزگانیها #بندرعباسیها #ندای_هرمزگان

مواد ,خوراڪی ,مشاهده ,هرمزگان ,استان ,مواد خوراڪی ,قرار دادن ,ندای هرمزگان ,قرار داشتن منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

به یاد پدر وبلاگ عالیجناب ام دی تی آموز وبسایت رسمی روستای گونجوک علیا پورتال خبری سوبول دانلود سرا ورزشی